اموزش کار با نرم افزار IMG TOOL برای نصب اضافات GTA SA
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 52684
نویسنده : mbg

سلام امروز براتون اموزش نصب اضافات GTA SA با استقاده از IMG TOOL را اماده کردم.

1.ابتدا نرم افزار IMG TOOL را از لینک پایین دانلود کنید

دانلود ازپیکوفایل

2.حالا نرم افزار را اجرا کرده و روی گزینه FILE  و بعد OPEN کلیک کنید

3.حالا فایل GTA 3.IMG که در پوشه MODLES وجود دارد انتخاب کنید و سپس روی دکمه OPEN کلیک کنید

4.حالا روی گزینه EDIT کلیک کرده و بعدش روی گزینه FIND کلیک کنید

5.حالا نام ماشینی که میخواهیم به بازی اضافه کنیم را نوشته و روی گزینه FIND NEXT کلیک مینماییم

نکته:هر ماشینی دارای دو فایل با فرمت TXD و DFF هست شما باید ابتدا فایل با فرمت  TXD را بنویسید

مثلا من میخوام ماشین جیپ را به بازی اضافه کنم به سربرگ EDIT میرم روی FIND کلیک میکنم اسم چیپ در بازی MESA هست من مینویسم MESA.TXD و بعدش روی گزینه FIND NEXT کلیک میکنم

6.حالا روی فایلی که جستجو کردید کلیک راست کنید و بر روی REPLACE کلیک کنید 

7.حالا فایل TXD ماشینی که میخواهیم به بازی اضافه کنیم را انتخاب و سپس بر روی OPEN کلیک مینماییم

8.فایل TXD ماشین به بازی اضافه شد و الان فقط فایل DFF موند مانند مراحل قبل روی گزینه FIND کلیک کرده و سپس نام ماشین با فرمت DFF را تایپ کنید و روی FIND NEXT کلیک کنید

9.الان باید روی فایلی که جسنجو کردید کلیک راست کنید و REPLACE را انتخاب کنید و حالا فایل DFF ماشینی که میخواهید به بازی اضافه کنید انتخاب و بعد OPEN کنید

به همین سادگی شما توانستید با موفقیت یک ماشین وارد GTASA کنید

نکته نکته نکته: قبل از هر کاری حتما از پوشه MODLES بازیتان بک اپ بگیرید



:: موضوعات مرتبط: GTA SAN ANDREAS , اموزش ها , ,
:: برچسب‌ها: اموزش , اموزش استفاده از IMG TOOL , اموزش نصب ماشین و اضافات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: